»Pandemija covida-19 je poudarila vrednost digitalnih zdravstvenih rešitev za lažji dostop do zdravstvenih storitev.«
»Digitalne rešitve bodo poenostavile stalen razvoj kakovosti na različnih ravneh zdravstvenega sistema, oceno uspešnosti zdravstvenega sistema ter spremljanje količine in kakovosti zdravstvenih storitev.«
»Najbolj bi si želela osvojiti neka osnovna znanja, recimo za prijavo na zdravstvene storitve, kako lahko to storim preko računalnika ali po telefonu, upravljanje e-pošte in take stvari, ki jih v vsakodnevnem življenju najbolj potrebuješ.«
»Ko se je pri nas začela epidemija, so moji kolegi v telefonskem centru delali po 24 ur na dan, ena oseba pa je zmogla opraviti približno 50 klicev dnevno. Digitalni asistent lahko sočasno odgovarja več deset tisoč ljudem. To je velika pomoč za preobremenjeni zdravstveni sistem.«
»Digitalni bon ne bo pomagal pri dvigu digitalne pismenosti ali digitalne vključenosti. Ravno nasprotno – povečal bo tako digitalna kot socialna razhajanja.«
»Predstavljamo si, da bi bila to enotna platforma, enotna rešitev za vsa digitalna plačila, se pravi vse to, za kar danes uporabljamo zelo različne načine plačevanja...«
»Osnova za digitalno preobrazbo je vsekakor digitalna infrastruktura.«
»Računalniška oprema je nujni sestavni del digitalne preobrazbe in je neločljivo povezana z načelom digitalne vključenosti. Omogoča dostop do svetovnega spleta, ki je danes temeljni vir informacij, znanja, komunikacij, zaposlitve in tudi zabave.«
»Gre za prvi pomembnejši mejnik pri vzpostavljanju večjega nadzora nad družbenimi omrežji in drugimi posredniškimi platformami, ki bodo morale vzpostaviti mehanizme za spopadanje z nezakonitimi vsebinami ter izboljšati preprečevanje širjenja dezinformacij in sovražnega govora.«
»Vedno več storitev je digitalnih. Pričakujemo, da jih bodo ljudje tudi uporabljali digitalno, zavedamo pa se, da marsikdo še nima ustreznih digitalnih znanj in kompetenc.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju